oncontextmenu="return false".

underbara väder!

Haft en underbart mysig dag med Emelin, först blev det ut på en lång sparktur i det vackra vinter vädret. Vi ungefär 4km på en ödslig grus väg här hos mig och i nedförsbackarna gick det verkligan snabbt kan jag säga. Just nu har vi ätit köttfärssås och spagetti, det var mycket gott. Snart kanske vi ska åka pulka eller något, men vi får se hur det blir för snart är det ju mörkt. Kvällen ska vi nog spendera med Kajsa, chips och sex and the city. Så här snygga är vi efter en timmes sparktur!

Kommentarer
Postat av: ninni karlsson

Aaawh tack gumman! Men jag vet inte.. får baah sånna tankar ibland ;d känns som jag aldrig har tid för den.. och då blir den bara tråkig..



älskar dig!

Förresten,, leka snart igen? :D

2011-01-02 @ 15:45:27
URL: http://tuesmon.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!



Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!



//Kristinis

2011-01-03 @ 08:19:30
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0