oncontextmenu="return false".

Om mig'

Ja vart ska man börja, jag heter Izabelle och är 14 år ganska snart 15 faktiskt. Jag bor i ett litet samhälle utanför Arvika som är helt boring. Men som tur har jag mina älskade kajsa och ninni som bor där, utan de skulle jag dö här. Jag har en mamma, en pappa och en syster som heter ida och är 16år. Jag är en über smart tjej som alltid är glad enligt många, men de som känner mig riktig väl vet att jag även kan ha riktigt dåliga dagar. Jag gillar fotboll, hälsokompaniet och dans. Jag går på en friskola med musik,bild, idrott och dans inriktningar. Som ni vet har jag blont hår och blå ögon, mitt hår har jag aldrig färgat och är stolt över de. Vänner är en enormt viktig sak för mig, var vore man egentligen utan vänner? Ja ingenting. Ja det var lite om mig, kan inte berätta för mycket heller för då finns inget kvar sen att berätta eftersom ex. imorgon ska jag ju berätta om min familj så kan ju inte säga allt om de nu. Här får ni en bild på mig från i sommras, bilden är tagen av http://tuesmon.blogg.se/ kolla gärna hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: Izzas knasboll ;)

Izza Glava är inte ens ett samhälle xD <3

2011-01-04 @ 17:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0