oncontextmenu="return false".

old pictures!


skolavslutnig i 6:an. David, Ninni, Alexandra.

Skolavslutning, Oscar.

Ninni & alexandra.

avslutning.

Kladd på tavlan.

Jag och fröken marianne.

Grillning? Jesper, Lotta, Ida, Glenn, Jag & Kajsa.

Lek och bus landet!

LEK OCH BUS LANDET!

Nadja, noel & jag efter en dag på lek&bus landet.

Vi klär ut oss. Nadja, jag, ida.

Nadja söta unge.

Bränboll, kajsa, anette, bosse.

God dryck.

Fest, pontus, robin och emmy.

Trädgård.

På väg till?

Jag fyller år.

Sofia och Anna hoppar studsmatta i solnedgånga.

Jag och ninni goes wild and crassyyyy.

Ninni, haha.

Noel sitter i hängmattan.

Noel gungar.

Nadja the lion.

Nadja.

Noel.

Ida och Nadja.

Hemma, jag.

Tehodor, kusinbarn.

kusten, jag, erika, ida, kajsa.

kusten, jag.

Erika och ida, kusten.

I Havet, kajsa, erika, ida & jag.

Krabba

Kusten, utanför vår stuga. Erika, Ida, Jag & Kajsa.

Jag och Emilia mitt kusinbarn.

Kommentarer
Postat av: izzas knasboll :))

Va sööta bilder Izza :)) <3

2011-01-01 @ 16:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0