oncontextmenu="return false".

norske gutter

Verkligen förlåt för så enormt dålig uppdatering igår kväll, men det fanns viktigare saker igår. Först var jag med emelin och kajsa på kvällen/natten, vi hade super kul. Vi åt först pizza, sen snackade vi med norska gutter på http://www.chatroulette.com/, annars bestod kvällen av en massa prata bara om viktiga saker. Jag och emelin kom hem från kajsa runt kvart över tolv och orkade inte hämta datorn utan fortsatte bara prata i några timmar.

Just nu sitter jag i min säng, ny vaken och med ett täcke runt om mig och har precis vaknat. Nu blir det frukost och sen senare in till stan för en fika med emelin och sen kanske träna med elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0