oncontextmenu="return false".

jag vet min uppdatering suger.

Men i alla fall imorgon börjar den efterlängtade skolan.. Vill verkligen inte och plus smarta jag har glömt ställa om dygnet så vakna nu. Jag kommer nog orka gå upp kl.6.30 imorgon ja eller inte. Idag ska jag bara slappa och kolla på massa film och så,  FILM TIPS? Ikväll ska jag gå en lång promenad så jag somnar lite snabbare med, det är tips alla som vet att det inte kommer att somna i tid kan göra. Bli lite sliten innan det är dags för att sova, då blir det oftast lättare att somna.

Detta är mitt film tips till er, inte lite bra film, den är verkligen bäst och måste ses!

Kommentarer
Postat av: SofiaLarson

Lovar att filmen ska ses;)<3

2011-01-11 @ 20:17:02
URL: http://sofialarsonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0