oncontextmenu="return false".

hemma från konfa läger nu!

Förlåt att jag inte bloggat, men har inte haft någon tid alls. Torsdag gick vi knut, jag utklädd till jag vet egentligen inte riktigt men det var mycket roligt och fick i alla fall ca. 2 kg godis så jag kommer bli fet. Fredag var det skola, hem snabbt och packa allt sen tillbaka till the town för konfa helg. Den var en mycket lyckad helg, först fredag kväll var det föräldrar kväll med mat,lekar, lektion och andakt. Lördag bestod av några lektioner, massa lekar, film, sola, godis, bus och ja det mesta. Nu har jag precis kommit hem från gudstjänsten, brukar inte tycka om gudstjänst så mycket, men den här var verkligen specielle och vi konfirmander gjorde även en drama sak om Jesus, jag, Elsa och Emelin var vatten= ligga under ett presenning och sprattla. Idag ska jag bara ta det lugnt och göra lite läxor, nu ska jag öppna ett brev jag fått från språkresor, ska nämligen åka på det nästa sommar om planerna går som tänkt.

Imorgon ska jag sova hos Emelin http://emelinne.blogg.se/, kommer bli mycket bra! På tisdag var planer shopping men istället får det bli träning, dubbelpass på hk (hälsokompaniet) och sen sova hos ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0