oncontextmenu="return false".

börjar med sånt här "schema"

Gör som många andra bloggare och börjar med sånt här "schema" så man alltid har något att skriva om, jag kommer nog inte skriva efter de här kanske varje dag men jag ska ändå inte hoppa så de här 29 dagarna kan ta längre än de egentligen borde.

 

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Meningen med mitt bloggnamn

Dag 03 – En sak som jag är grymt kär i från min garderob

Dag 04 – Det här åt jag idag

Dag 05 – Den bästa resan

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Bästavännen

Dag 08 – Ögonblick

Dag 09 – Varför jag bloggar

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Tio saker ni inte viste om mig

Dag 14 – Min största svaghet

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Något jag är beroende av

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Vad gör mig imponerad?

Dag 19 – Min dolda talang

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med & varför

Dag 21 – Om minn klass/skola

Dag 22 – Det här blir jag arg på

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – Mitt rum

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Min förebild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0