oncontextmenu="return false".

7 sanningar om mig själv

Jag blev utmanad av Emelin på bildagboken att berätta 10 sanningar om mig själv men skriver här ist!

1. Jag hatar skräckfilmer.
2. Är jag arg så är jag, annars är jag glad.
3. Min blogg har dålig uppdatering.
4. Min största fobi är myror
5. Jag suger på spanska.
6. Idag kom jag på att jag är bra på fysik.
7. Folk tror oftast att de känner mig bättre än vad det gör.
8. Jag hatar folk som dömer efter utseende.
9. När andra avenyn slutade gå på tv:n bröt jag ihop.
10. Jag tänkte lägga in en bild nu med, men blogg.se vill inte.

Kommentarer
Postat av: Izzas knasboll ;))

Fattar inte att Andra Avenyn har slutat????!?!?!??!??!??! :O

2011-01-12 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0