oncontextmenu="return false".

2011

Känns verkligen helt konstigt, nu 2011? bara ett år kvar till jorden går under asså? Inte för att jag tror på sånadär utsatta datum, men det året känns ändå lite läskigt när det gjort sån stor grej av det. Ikväll kommer bilder på hur jag avslutade ett underbart år 2010, det har verkligen varit ett toppen år med nya och bra människor, nya saker och massa förändringar.

Just nu är jag inne på pappas dator så jag bjuder på lite roliga cam bilder jag har tagit ngn gång.

Kommentarer
Postat av: izzas knasboll :))

Hahaa va sööt du é!!!;) <3

2011-01-01 @ 15:47:26
Postat av: izabeellle

hahahahahahah xd

2011-01-01 @ 16:45:54
URL: http://izaabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0